Despre cumpărături

  1. Transport Gratuit
  2. Întrebări frecvente
  3. Schimb și returnare produse
  4. Livrare și plată
  5. Termeni și condiții generale
  6. Confidențialitatea datelor cu caracter personal

Transport Gratuit

Transportul gratuit pentru prima dvs. achiziție pe Sportby.ro este valabil 20 de zile de la primirea e-mail-ului de notificare.

Condiția este de a vă abona la newsletter, buletine informative și oferte. Dacă un client nu este contactat direct printr-o fereastră pop-up, poate alege să se înregistreze prin vizita pe site-ului www.sportby.ro, crearea unei noi înregistrări și aprobă trimiterea newsletter-elor, buletinelor de știri și ofertelor. 

Ulterior, clientul va primi un e-mail de mulțumire cu un cod gratuit de reducere a costului transportului, care poate fi utilizat pentru o singură comandă. Codul de reducere trebuie introdus atunci când ați creat o comandă, în primul pas în coșul de cumpărături (COȘUL MEU) după ce dați clic pe APLICĂ UN VOUCHER, introduceți codul aici și confirmați cu butonul APLICĂ. Codul de transport gratuit pentru prima achiziție este generat de 1 adresă de e-mail o singură dată.

Puteți renunța oricând la newsletter, buletine sau mail-uri oferte, urmând instrucțiunile din fiecare e-mail sau ajustând setările contului.
Sus

Întrebări frecvente

ÎNTREBARI FRECVENTE

Cum plasez o comandă?

  1. Găsiți produsele pe care doriți să le cumpărați în magazin.
  2. Apoi selectați dimensiunea corectă și faceți clic pe butonul "Adaugă în coș". În acest moment nimic nu este obligatoriu, puteți anula comanda în orice moment.
  3. Dacă doriți să cumpărați mai multe produse, căutați-le, alegeți dacă ceva vă place și faceți clic din nou pe butonul "Adăugați în coș". Desigur, puteți cumpăra mai multe articole, în funcție de disponibilitatea curentă în stoc. În "Coșul de cumpărături" al dumneavoastră, introduceți numărul de bucăți pe care doriți în "Cantitate" și apoi faceți clic pe "Recalculați".
  4. Dacă ați selectat deja produse finale și doriți să le comandați, faceți clic pe butonul "Pasul următor / Mergeți la livrare și plată" din "Coșul de cumpărături".
  5. După ce plasați comanda, vi se va cere să intrați în contul dumneavoastră dacă sunteți un client înregistrat sau vi se va solicita o adresă de e-mail dacă faceți cumpărături pe Sportby.ro pentru prima dată.
  6. După ce ați intrat în contul dvs. sau ați introdus adresa dvs. de e-mail, veți fi redirecționat automat la o pagină în care introduceți "Informații de livrare" și "Metodă de livrare a comenzilor".
  7. În pagina următoare, veți vedea sumarul complet al comenzii dvs., inclusiv costul transportului și suma totală care va fi achitată. Dacă nu aveți nicio obiecție, faceți clic pe butonul "Confirmare/Plasare comandă" pentru a plasa comanda a cărei achitare devine pentru dvs. obligatorie.
  8. Dacă comanda a fost trimisă și introdusă cu succes în baza noastră de date, se va afișa numărul comenzii. Vom trimite un e-mail care vă confirmă comanda la adresa dvs. de e-mail (dacă nu găsiți emailul de confirmare în căsuța de e-mail, verificați dosarul de spam). Dacă nu primiți această confirmare, vă rugăm să ne contactați.
  9. Coletul pe care îl veți primi ulterior va conține un document fiscal/factură și informații privind eventuala returnare sau reclamație a produselor.

Vă mulțumim că ați ales să faceți cumpărături cu noi. Dacă aveți un cod de reducere, îl veți lipi când creați o comandă în prima etapă a coșului de cumpărături (COȘUL DE CUMPARATURI) după clicul pe  "APLICĂ UN VOUCHER" și introduceți codul, după care apăsați APLICĂ.

 
Când va fi livrat coletul?

Depinde de tipul de transport pe care îl alegeți (Packeta, serviciul de curierat GLS sau serviciul de curierat FAN Courier).

Informații despre termenii de livrare

Care sunt opțiunile și costurile de transport?

Aveți posibilitatea să utilizați societatea de curierat Fan Courier sau Packeta. Atunci când comandați de minim 490 Lei cu livrarea prin

  • Packeta, prețul de transport este de 20 Lei cu TVA
  • Packeta Home Delivery, prețul de transport este de 30 Lei cu TVA
  • Serviciul de curierat FAN Courier, prețul de transport este de 45 Lei cu TVA

și atunci când comandați de peste 600 Lei transportul este GRATUIT. 

Pentru prima dvs. comandă, puteți beneficia transport gratuit - doar prin abonarea la newsletter, buletine informative si promoții.Mai multe informații despre transportul gratuit

 
Ce se întâmplă dacă comand mărimea nepotrivită?

Dacă ați comandat bunuri care nu se încadrează sau nu se potrivesc dvs., vă rugăm să le returnați gratuit (valabil și pentru returnare comenzi parțiale), fără a specifica motivul în termen de 14 zile de la livrare coletului. Vom rambursa contravaloarea produselor sau vă vom trimite o altă dimensiune solicitată de dvs.

Procedura de returnare / schimb produse


Când voi primi contravaloarea produselor returnate?

După examinarea integrității produselor returnate, veți primi o rambursare a contravalorii produselor achiziționate împreună cu orice taxe poștale și de ambalare direct în contul dvs. bancar

Cel târziu în 14 zile, conform termenului legal.

Ce dimensiune ar trebui să comandați dacă nu sunteți sigur?

Dacă nu sunteți sigur care este mărimea potrivită, noi le vom măsura pentru dvs.

Care este valabilitatea garanției produselor?

Toate produsele fac obiectul unei garanții legale de 24 de luni. Perioada de garanție începe la data primirii produselor de către client. Care este procedura de reclamație și cât timp durează aceasta? Descărcați și printați formularul de reclamație și trimiteți produsul și copia facturii la:

  • Vă rugăm să rețineți că, pentru returnarea bunurilor prin serviciul PACKETA, este posibil să trimiteți bunuri sau colete a căror lungime totală a celor trei laturi este de maximum 100 cm și a căror greutate nu depășește 10 kg.

Packeta Romania SRL

93232386 - sportby.ro

Strada Virginia Nr.4

Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, Romania 

  • Pentru returnarea bunurilor supradimensionate (lungime peste 100 cm), cum ar fi schiurile, snowboard, vă rugăm să folosiți adresa:

Player s.r.o. - ID18066 / Frogman
Strada Ogorului 3G, Fan Courier
410554 Oradea, Bihor
Romania

Vom procesa reclamația în termen de 30 de zile din ziua următoare datei primirii coletului de la dvs.

Sunt produsele originale?

Da, toate produsele pe care le puteți cumpăra de la noi sunt furnizate doar de la producători autorizați. 

De ce nu a am primit e-mailul de confirmare? 

E-mailul de confirmare trimite sistemul automat după plasarea comenzii. Dacă nu ați primit email-ul în căsuța de e-mail, este posibil ca acesta să fi intrat în folder-ul spam. 

Sunt incluse și legăturile? 

Da, în prețul schiurilor (cu excepția celor de freeride și freestyle), sunt incluse și legăturile, pe care le vom monta adecvat la înălțimea și greutatea schiorului.Înălțimea, greutatea și lungimea schiorului în mm, poate fi găsită în partea de jos a schiurilor sau pe verso, și vă rugăm să precizați în comentariu la plasarea comenzii.

Sus

Schimb și returnare produse

Schimb și returnare produse

SCHIMBUL DE PRODUSE

Dacă produsele comandate nu va sunt pe plac sau nu vi se potrivesc, vă rugăm să le returnați fără a fi necesară specificarea un motiv și vom fi bucuroși să le schimbăm cu alte dimensiuni sau alte produse.

Dacă decideți să faceți schimb, trebuie îndeplinite următoarele condiții de bază:

- produsele trebuie expediate cel târziu în a 14-a zi de la preluarea fizică a coletului

- produsele trebuie să fie complete, intacte, neutilizate, ambalate în ambalaje originale, în stare adecvată pentru a fi revândute

- coletul trebuie să conțină originalul chitanței și completat formularul de schimbare a produselor

- Coletul returnate astfel: daca sunt trimise cu ramburs ,plata transportului sau schimb vor fi refuzate la livrare si returnate către punctul de retur,deoarece punctul de retur nu detine nici bani pentru returnare si nici produse.

După ce produsele sunt inspectate, vor fi schimbate sau se va restitui suma pentru acestea. Produsele înlocuite vor fi transmise la adresa dvs. cu ramburs in valoarea costului transportului 15 Lei sau 32 Lei.Dacă nu se va respecta una sau mai multe din condițiile de mai sus, din păcate nu vom putea accepta cererea dvs. de schimb/returnare a bunurilor, și coletul va fi returnat către dvs.

Vă rugăm să transmiteți produsele returnatela adresa de mai jos. Coletele pe care nu va fi mentionat ID-ul eshop-ului, vor fi transmise cu ramburs sau/si vor fi transmise cu confirmare de primire NU VOR FI ACCEPTATE LA LIVARE.

  • Vă rugăm să rețineți că, pentru returnarea bunurilor prin serviciul PACKETA, este posibil să trimiteți bunuri sau colete a căror lungime totală a celor trei laturi este de maximum 100 cm și a căror greutate nu depășește 10 kg.

Packeta Romania SRL

93232386 - sportby.ro

Strada Virginia Nr.4

Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13

Romania 

  • Pentru bunuri supradimensionate (lungime peste 100 cm), cum ar fi schiurile, snowboard-urile, vă rugăm să folosiți adresa: 

Player s.r.o. - ID18066 / Frogman
Strada Ogorului 3G, Fan Courier
410554 Oradea, Bihor
Romania 

Formular pentru schimbare a produselor achiziționate


 RETURNAREA PRODUSELOR

Dacă produsele comandate nu va sunt pe plac sau nu vi se potrivesc, vă rugăm să le returnați , fără a menționa vreun motiv, în termen de 14 zile de la livrare, iar noi vă vom rambursa contravaloarea produselor.

Dacă decideți să returnați produsele, trebuie îndeplinite următoarele condiții de bază:

- produsele trebuie expediate cel târziu în a 14-a zi de la preluarea fizică a coletului

- produsele trebuie să fie complete, intacte, neutilizate, ambalate în ambalaje originale, în stare adecvată pentru a fi revândute

- coletul trebuie să conțină originalul chitanței și completat formularul de schimbare a produselor

- Coletul returnate astfel: daca sunt trimise cu ramburs ,plata transportului sau schimb vor fi refuzate la livrare si returnate către punctul de retur,deoarece punctul de retur nu detine nici bani pentru returnare si nici produse.

După ce produsele sunt inspectate, vor fi schimbate sau se va restitui suma pentru acestea. Produsele înlocuite vor fi transmise la adresa dvs. cu ramburs in valoarea costului transportului 15 Lei sau 32 Lei. Dacă nu se va respecta una sau mai multe din condițiile de mai sus, din păcate nu vom putea accepta cererea dvs. de schimb/returnare a bunurilor, și coletul va fi returnat către dvs.

Vă rugăm să transmiteți produsele returnatela adresa de mai jos. Coletele pe care nu va fi mentionat ID-ul eshop-ului, vor fi transmise cu ramburs sau/si vor fi transmise cu confirmare de primire NU VOR FI ACCEPTATE LA LIVARE.

  • Vă rugăm să rețineți că, pentru returnarea bunurilor prin serviciul PACKETA, este posibil să trimiteți bunuri sau colete a căror lungime totală a celor trei laturi este de maximum 100 cm și a căror greutate nu depășește 10 kg.

Packeta Romania SRL

93232386 - sportby.ro

Strada Virginia Nr.4

Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13

Romania

  • Pentru bunuri supradimensionate (lungime peste 100 cm), cum ar fi schiurile, snowboard-urile, vă rugăm să folosiți adresa: 

Player s.r.o. - ID18066 / Frogman
Strada Ogorului 3G, Fan Courier
410554 Oradea, Bihor
Romania

Formular pentru returnare a produselor achiziționate

Sus

Livrare și plată

Metodă de livrare

Puteți utiliza serviciul de curierat GLS, Fan Courier, Packeta Home Delivery sau serviciul Packeta. La achiziționarea  de peste 600 Lei transport gratuit. În cazuri excepționale (de exemplu, dacă mărfurile nu sunt disponibile), ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contractul valabil în baza comenzii plasate de dvs. Dacă se întâmplă acest lucru, vă vom informa imediat și vom propune o soluție alternativă. Dacă bunurile dvs. nu vor ajunge în termen de 4 zile de la primirea email-ului cu notificarea expedierii coletului dvs., vă rugăm să ne contactați. 

Packeta 

(livrare în termen de 4 zile lucrătoare de la expediere)Ridicați bunurile în peste 2026 de filiale în Romania. Puteți plăti pentru comenzile dvs. în avans prin transfer bancar sau card. Plata prin card bancar nu este posibila in locațiile Coletaria.ro. 

Costul transportului:pentru comenzi până la 600 Lei este 20 Lei cu TVA pentru comenzi de peste 600 Lei transportul este GRATUIT 

• Greutatea maximă a coletului: 5 kg

• Dimensiunile minime ale coletului: 10 × 7 × 1 cm

• Dimensiunea maximă a unei părți a coletului: 70 cm

• Suma maximă a dimensiunilor tuturor celor trei laturi ale coletului: 120 cm (de ex. colet 50 x 40 x 30 cm) 

Packeta Home Delivery

  • Serviciile de curierat livrează colete a patra zi lucrătoare după ziua în care a fost coletul expediat. Vă vom transmite un mesaj SMS și e-mail cu numărul AWB și un link către platforma de urmărire a coletului la curierul respectiv, care vă va permite să urmăriți ruta de transport la adresa dvs. Curierul va livra coletul dvs. la adresa de livrare într-o zi lucrătoare între orele 9:00 și 17:00. 
  • Costul transportului:pentru comenzi de până la 600 Lei este 30 Lei cu TVA
  • pentru comenzi de peste 600 Lei  transportul este GRATUI

    • Greutatea maximă a coletului: 5 kg

    • Dimensiunile minime ale coletului: 10 × 7 × 1 cm

    • Dimensiunea maximă a unei părți a coletului: 70 cm

    • Suma maximă a dimensiunilor tuturor celor trei laturi ale coletului: 120 cm (de ex. colet 50 x 40 x 30 cm)

FAN Courier

  • Serviciile de curierat livrează colete a patra zi lucrătoare după ziua în care a fost coletul expediat. Vă vom transmite un mesaj SMS și e-mail cu numărul AWB și un link către platforma de urmărire a coletului la curierul respectiv, care vă va permite să urmăriți ruta de transport la adresa dvs. Curierul va livra coletul dvs. la adresa de livrare într-o zi lucrătoare între orele 9:00 și 17:00. 
  • Costul transportului:pentru comenzi de până la 600 Lei este 45 Lei cu TVA
  • pentru comenzi de peste 600 Lei transportul este GRATUIT

SPS

  • Serviciile de curierat livrează colete a patra zi lucrătoare după ziua în care a fost coletul expediat. Vă vom transmite un mesaj SMS și e-mail cu numărul AWB și un link către platforma de urmărire a coletului la curierul respectiv, care vă va permite să urmăriți ruta de transport la adresa dvs. Curierul va livra coletul dvs. la adresa de livrare într-o zi lucrătoare între orele 9:00 și 17:00. 
  • Costul transportului:pentru comenzi de până la 600 Lei este 45 Lei cu TVA
  • pentru comenzi de peste 600 Lei  transportul este GRATUIT

Livrare prin curier colet supradimensionat

  • Livrare prin curierat colet supradimensionat: lungime peste 100 cm Costul de transport 99 LEI 

Modalități de plată

Plata aferentă comenzii dvs., poate fi făcuta prin una dintre următoarele modalități: plata cu card bancar sau plata la livrare (în numerar), personal în numerar la locațiile Packeta, Packeta Home Delivery sau la curierul FAN Courier. 

Prețul serviciilor de plată:

• Plata prin card de credit (numai pentru Europa) - GRATUIT

• Produsele vor fi plătite în numerar la sosirea coletului de la transportator. Vă recomandăm să vă pregătiți exact suma respectivă. Pentru plata ramburs se percepe o taxă suplimenatră de 9.95 lei.

Sus

Termeni și condiții generale

1. Dispoziții introductive

1.1. Operatorul

Magazinul electronic care poate fi găsit aici: https://www.sportby.ro (denumit în continuare "Magazin online"), este gestionat de către Player s.r.o. cu sediul social în Kamenné pole 4556/10, Liptovský Mikuláš, 03101, Slovacia,  înregistrată în Registrul Comerțului de pe lânga Tribunalul Žilina, Secțiunea: SRO, Inserția nr. 19263 / L, CUI: 36810797, Nr. De TVA: SK2022427264, conexiune bancară:UniCredit Bank  ROMANIA , č. cont: RO84 BACX 0000 0019 2898 3000

Contact: info@sportby.ro

Program: Luni - Vineri între 9:00 și 17:00.

Autoritatea de supraveghere:

Inspecția Slovacă de Comerț (SOI) Inspectoratul SOI pentru regiunea Žilinský Predmestská 71, P.O. Caseta B-89; 011 79 Žilina 1

Departamentul de Control Tehnic al Produselor și Protecția Consumatorului, tel. Nr .: 00421 041 7632 130

1.2. Cumpărătorul

1.2.1. Cumpărătorul este fiecare vizitator al magazinului online, indiferent dacă acesta acționează în calitate de consumator sau în calitate de antreprenor ("cumpărătorul").

1.2.2. Consumatorul este un cumpărător - persoană fizică care nu acționează în cadrul activității unei societăți sau al altei activități antreprenoriale sau ocupații profesionale (denumit în continuare "consumatorul") la încheierea și executarea contractului.

1.2.3. Antreprenorul este un cumpărător - o persoană care nu este consumator. Orice persoană care încheie contracte in baza activității proprii antreprenoriale, comerciale, de producție sau activitate similară în exercitarea independentă a profesiei sale sau o persoană care acționează în numele societății (denumită în continuare "antreprenor") este, de asemenea, considerată antreprenor.

1.3 Termeni și condiții

1.3.1. Acești Termeni și Condiții Generale (denumiți în continuare "Termeni de afaceri") guvernează drepturile și obligațiile mutuale ale părților care decurg din sau în legătură cu un contract de achiziție încheiat între operator și cumpărător prin magazinul online ("Contractul de achiziție").

1.3.2. Termenii și Condițiile Generale fac parte integrala din contractul de achiziție. În cazul în care nu se prevede altfel în contractul de achiziție sau în anexele sale sau dacă valabilitatea unor prevederi ale acestor termeni și condiții nu este exclusă sau modificată în alt mod de contractul de achiziție sau de un alt acord explicit între operator și cumpărător, termenii și condițiile următoare se aplică relațiilor celorlalte părți.

1.3.3. Relațiile juridice ale operatorului cu consumatorul care nu sunt reglementate în mod explicit vor fi reglementate de prevederile relevante ale Legii nr. 40/1964 a Codului Civil, Legea nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor și modificarea Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 privind infracțiunile modificate, Legea nr. 102/2014 Z. z. privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului operatorului și de modificare a anumitor legi (denumit în continuare "Legea privind protecția consumatorilor privind vânzarea de bunuri în cadrul unui contract la distanță"), formularea legislației ulterioare.

1.3.4. Relațiile juridice ale operatorului cu cumpăratorul care nu sunt clar reglementate, sunt guvernate de prevederile relevante ale Legii nr. 513/1991 din Codul comercial, astfel cum a fost modificat

2. Încheierea contractului de achiziție

2.1. Oferta de bunuri

Oferta de bunuri înseamnă mărfuri selecționate oferite prin catalog pe site-ul web al magazinului. Oferta mărfurilor este informativă, iar operatorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare pentru aceste bunuri.

2.2 Comandă

2.2.1. O comandă poate fi făcută de cumpărător utilizând formularul de pe site-ul magazinului online. Atunci când este creată o comandă utilizând formularul, cumpărătorul alege mai întâi produsele de care este interesat. După selectarea mărimii, cantității dorite, modul de transport (a se vedea art. 2.4.1.) și metoda de plată (a se vedea art. 2.5.1.) cumpărătorul va confirma comanda cu caracter obligatoriu de a încheia contractul de achiziție cumpărător și operator.

2.2.2. Cumpărătorul va fi invitat înainte de trimiterea comenzii să bifeze căsuța pentru a confirmarea și acceptarea acestor termeni și condiții. Totodată declară ca a citit termenii si condițiile, ca a înțeles conținutul lor si că este pe deplin de acord cu ele.

2.3 Încheierea contractului de achiziție

2.3.1. Relația contractuală dintre operator și cumpărător este confirmata la livrarea comenzii (acceptării ei) pe care operatorul o trimite cumpărătorului la adresa electronică indicată de cumpărător la plasarea comenzii.

2.3.2. Costurile cumpărătorului la plasarea comenzii (ex. costul internetului sau altui mijloc de telecomunicație) sunt suportate de cumpărător însuși.

2.3.3. Contractul de cumpărare este încheiat cu condiția ca în cazul in care cumpărătorul nu achită operatorului prețul de cumpărare convenit în sensul punctului 2.6.1. din acești termeni și condiții generale în termen de 15 zile de la data solicitării emise de operator către cumpărător pentru ca acesta să preia bunurile, contractul se anulează de la bun început, părțile returnează sau înlocuiesc toate livrările primite, iar operatorul dobândește dreptul de a dispune în mod liber de bunurile inițial comandate de cumpărător.

2.4 Mod de transport

2.4.1. În cazul în care nu se prevede altfel în contractul de achiziție, metoda de livrare este determinată de operator. În cazul în care modalitatea de transport a bunurilor comandate este convenită de cumpărător, cumpărătorul suportă riscul asociat cu astfel de mijloace de transport, inclusiv orice costuri suplimentare pentru modul de transport ales.

2.4.2. La expedierea comenzii, respectiv a coletului, operatorul se angajează să informeze cumpărătorul pe adresa electronică dată de cumpărător la plasarea comenzii.

2.4.3. Expedierea comenzii înseamnă transmiterea bunurilor comandate la adresa indicată de cumpărător la plasarea comenzii. Operatorul își rezervă dreptul de a adăuga costul transportului bunurilor către cumpărător la contravaloarea comenzii, conform prețurilor curente a transportatorului.

2.4.4. În cazul solicitării unui cumpărător de a trimite comanda în străinătate, operatorul își rezervă dreptul de a adăuga la prețul comenzii și prețul costurilor de transport pentru transportul în străinătate, care vor fi sunt notificate în prealabil către cumpărător.

2.5. Mod de plată

2.5.1. Operatorul oferă posibilitatea de a alege dintre următoarele metode de plata: card bancar, prin transfer bancar după plasarea comenzii, în numerar la livrarea comenzii de la operatorul de transport, prin card de credit sau în numerar, la ridicarea personală a coletului de la operatorului de transport.

2.5.2. La plata prin cardul bancar prin intermediul internetului, cumpărătorul va fi redirecționat către serverul de plăți a operatorului de plăți după plasarea comenzii, completând informațiile de plată necesare. După verificare, comanda va fi confirmată, iar suma prețului de achiziție va fi dedusă din contul cumpărătorului.

2.5.3. La alegerea plății prin transfer bancar, cumpărătorul plătește prețul comenzii înaintea expedierii comenzii sale în contul bancar al operatorului. Pentru procesarea comenzii, cumpărătorul trebuie efectueze viramentul bancar cu simbolul variabil, care este numărul comenzii și pe care cumpărătorul îl obține la plasarea comenzii. În cazul plății pentru bunuri prin transfer bancar, prețul de achiziție se consideră plătit la data atribuirii sumei respective în contul operatorului.

2.5.4. Afișate sunt prețurile bunurilor și serviciilor oferite, inclusiv taxa pe valoarea adăugată ("TVA"), cu excepția cazului în care se indică în mod expres la prețul declarat fără TVA.

2.6 Drepturile și obligațiile care rezultă din încheierea unui contract de achiziție

2.6.1. Operatorul este obligat să livreze bunurile comandate cumpărătorului la prețul convenit, iar cumpărătorul este obligat să preia bunurile și să achite prețul de cumpărare, inclusiv costurile modului de transport selectat.

2.6.2. Cumpărătorul este obligat să introducă date complete și corecte la plasarea comenzii bunurilor. Datele necesare pentru încheierea unui contract de achiziție introduse de către cumpărător sunt considerate corecte de către operator.

2.6.3. Operatorul nu este legat de un cod de conduită special în raport cu cumpărătorul.

2.6.4. Toate anunțurile și informările făcute de operator în legătură cu comanda sau cu contractul de achiziție, pot fi transmise cumpărătorului la adresa de e-mail menționată în contul său de utilizator sau indicată de cumpărător la plasarea comenzii.

2.7. Vouchere și coduri de discount

2.7.1. Cumpărătorul poate introduce codurile voucherelor cadou cumpărate și codurile de discount furnizate de operator în conformitate cu regulile lor atunci când creează o comandă.

2.7.2. Cu excepția cazului în care operatorul va declara în mod expres altfel, vouchere cadou sau codurile de discount:

- nu se pot aplica in mod repetat,

- nu pot fi combinate

2.7.3. Adițional, codurile de discount nu pot fi aplicate mărfurilor in promoție, cu excepția cazului în care operatorul specifică în mod expres altfel.

2.7.4. În cazul retragerii cumpărătorului din contractul de achiziție din orice motiv sau orice alt motiv rezonabil pentru returnarea bunurilor de către cumpărător operatorului cumpărat în baza unui cod de reducere sau voucher, cumpărătorul este îndreptățit să i se restituie doar suma efectiv plătită pentru achiziționarea bunurilor. Operatorul poate decide dacă și în ce măsură va emite un nou cod de reducere sau un nou voucher cumpărătorului.

2.7.5. În cazul în care un voucher sau un cod de reducere are perioadă de valabilitate limitată, cumpărătorul are dreptul le a/l utiliza doar până la de expirarea termenului. Operatorul nu returnează contravaloarea lor și nu oferă altă modalitate de compensare a valorii neutilizate a voucherului sau a codului de reducere.

2.7.6. Voucherul sau cod de discount nu pot fi schimbate în contravaloarea lor financiara, adică în bani. În cazul în care cumpărătorul achiziționează bunuri la un preț mai mic decât valoarea voucherului sau a codul de reducere nu are dreptul la plata valorii rămase a voucherului sau a codul de reducere și nu are dreptul solicitarea unui nou voucher sau cod de reducere in contravaloarea restului din valoarea inițială a voucherului cadou sau a codul promoțional valorificat.

2.7.7. În cazul în care un voucher cadou sau un cod de reducere va fi aplicat in sensul încălcării termenilor și condițiilor impuse de  operatorului în cauză pentru utilizarea voucherelor cadou și a codurilor de reducere, operatorul are dreptul de a NU valorifica un cod voucher cadou sau de reducere și de a se retrage din contractul de achiziție încheiat. În cazul în care regulile sunt interpretate ambiguu, prevalează interpretarea lor de către operator.

3. Livrarea de bunuri

3.1. Timp de livrare

3.1.1. Operatorul se angajează să trimită bunurile către cumpărător, fără întârziere și nu mai târziu de 30 de zile de la data contractului de achiziție. Operatorul trimite de regula bunuri în a doua zi a contractului, astfel încât mărfurile să poată fi livrate în termen de 4 zile lucrătoare. În cazul în care operatorul nu își îndeplinește obligația de a livra bunurile în termenul legal de 30 de zile, cumpărătorul trebuie să solicite livrarea mărfurilor cu o perioadă suplimentară și rezonabilă de timp. În cazul în care operatorul nu livrează bunurile nici în această perioadă suplimentară și rezonabilă de timp, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.

2.3 Transportul, livrarea și primirea bunurilor

3.2.1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor achiziționate prin preluarea lor. În momentul preluării mărfurilor, cumpărătorul preia de asemenea riscul deteriorării bunurilor.

3.2.2. În colet este inclusă dovada cumpărării în care este specificată data achiziționării, destinația produsului (denumirea și cantitatea produsului), prețul de cumpărare (care indică prețul fiecărui produs și prețul total plătit de către consumator) și datele operatorului (denumirea comercială și adresa). Operatorul poate transmite cumpărătorului, la cerere, documentul fiscal în formă electronică.

3.2.3. La livrarea bunurilor de transportator cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului coletului și a bunurilor, și în cazul unor neconcordanțe sa solicite operatorului de transport rezolvarea situației fără întârziere și a notifica operatorul expeditor. În caz dovezilor clare care indică intruziune neautorizată în colet, este recomandat ca cumpărătorul să nu accepte primirea coletului și a solicita de la transportator înregistrare completă prin proces verbal a elementului deteriorat. Prin semnarea notei de livrare, fără a menționa sau înregistra deteriorarea coletului, cumpărătorul confirmă faptul că ambalajul de expediere care conține produsul a fost intact și nedeteriorat.

3.2.4. Reclamațiile de deteriorare mecanică a bunurilor sau de bunuri inadecvate etc., care nu au fost evidente la primirea coletului de mărfuri de la operatorul de transport, cumpărătorul este obligat să sesizeze și informeze operatorul expeditor imediat după descoperirea lor. Operatorul expeditor nu va fi răspunzător pentru daunele asupra bunurilor rezultate din transportul bunurilor, cu excepția cazului in care Cumpărătorul notifica imediat astfel de daune in conformitate cu alin. 3.2.3. și 3.2.4. a acestor  termeni și condiții. Dacă coletul nu este complet sau în cazul defectelor aparente dar pe care cumpărătorul nu le-a sesizat la livrarea coletului și nu a informat operatorul expeditor, reclamații ulterioare de acest tip vor fi acceptate numai în cazul în care cumpărătorul poate dovedi că bunurile reclamate au avut defecte la momentul primirii lor de către cumpărător, adică in momentul livrării coletului.

3.2.5. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă mărfurile fără retragerea scrisă în prealabilă din contractul de achiziție, respectiv. În cazul în care din cauza cumpărătorul este necesară încercarea în mod repetat a livrării mărfurilor, sau în orice alt mod decât se menționează în comanda, cumpărătorul este responsabil pentru costurile adiționale asociate cu livrarea de bunuri, re-livrarea de bunuri, respectiv. costurile asociate cu altă metodă de livrare.

4. Retragerea de la contractul de achiziție

4.1. Retragerea de la contractul de achiziție de către cumpărător

4.1.1. În cazul în care contractul de achiziție încheiat la distanță (prin magazin online) sau în afara incintei operatorului și, în același timp îndeplinind cerințele legale, are consumatorul dreptul de a se retrage din contractul de achiziție fără a da nici un motiv și fără a fi sancționat în termen de 14 zile de la data primirii mărfii, conform cu Legea privind protecția consumatorilor cu privire la vânzarea de bunuri în conformitate cu legea contractelor la distanță,

4.1.2. În cazul în care consumatorul în termenul legal de 14 zile comunică intenția de a se retrage din contractul de achiziție, contractul se anulează. Pentru retragere din contract, consumatorul poate folosi chitanța de achiziție pe care a primit-o cu bunurile achiziționate sau acest formular general de retragere din contract și reclamație. În acest formular, consumatorul trebuie să indice cel puțin numele și prenumele său, numărul comenzii, descrierea mărfurilor și numărul de cont pentru o restituirea contravalorii comenzii.

4.1.3. Se consideră că termenul de retragere din contract este respectat dacă consumatorul transmite o notificare către operator, în ultima zi a perioadei de 14 zile, în care prezintă intenția sa de a se retrage din contract. În cazul retragerii din contractul de cumpărare, contractul de cumpărare este nul de la început.

4.1.4. Consumatorul are dreptul în această perioadă de 14 zile de la primirea bunurilor de a le încerca și testate într-un mod rezonabil, în același mod ca de obicei atunci când cumpără un bun din magazin clasic, și în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. În cazul în care consumatorul se retrage din contract în termenul legal de 14 zile, consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii care a fost creată ca urmare a unor tratamente a bunurilor care sunt în afara tratamentului necesar pentru a determina caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.

4.1.5. Consumatorul este informat că, în conformitate cu prevederile secțiunii 7.6. din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri în cadrul unui contract încheiat la distanță, consumatorul nu se poate retrage din contract a cărui obiectul este:

- vânzarea de bunuri care au fost fabricate / adaptate la cerințele specifice ale consumatorului, bunurilor de consum fabricate pe măsură sau bunuri destinate în mod specific pentru un consumator anume;

- vânzarea de bunuri care fac obiectul unei utilizări rapide sau deteriorării rapide a calității;

- vânzarea de bunuri care, prin natura lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare;

- vânzarea de bunuri conținute într-un ambalaj de protecție (adică ambalaj de protecție) cu care a fost manipulat după livrare și din motive de igienă sau din motive de protecție a sănătății nu este adecvată returnarea acestor bunuri (de exemplu lenjerie intimă și costume de baie);

- vânzarea de fonograme, înregistrări video, înregistrări audio, cărți sau programe de calculator, în măsura în care consumatorul a deteriorat / despachetat ambalajul original de protecție;

- vânzarea de editoriale periodice, cu excepția vânzărilor în cadrul unui contract de abonament, precum și vânzarea de cărți care nu sunt furnizate în ambalajul protector.

4.1.7. Consumatorul în cazul folosirii dreptului de a se retrage din contract transmite bunurile către operator, fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la notificarea retragerii din contract, inclusiv toate părțile și accesoriile bunurilor returnate. Consumatorul este obligat să livreze bunurile complete operatorului inclusiv documentația completă, nedeteriorate, de preferință în ambalajul original și neutilizate. Bunurile trebuie trimise la adresa operatorului:

  • Vă rugăm să rețineți că, pentru returnarea bunurilor prin serviciul PACKETA, este posibil să trimiteți bunuri sau colete a căror lungime totală a celor trei laturi este de maximum 100 cm și a căror greutate nu depășește 10 kg.

Packeta Romania SRL

93232386 - sportby.ro

Strada Virginia Nr.4

Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, Romania

  • Pentru returnarea bunurilor supradimensionate (lungime peste 100 cm), cum ar fi schiurile, snowboard, vă rugăm să folosiți adresa:

Player s.r.o. - ID18066 / Frogman
Strada Ogorului 3G, Fan Courier
410554 Oradea, Bihor
Romania

4.1.8. Dacă consumatorul se retrage din contract în mod legitim, operatorul, fără întârzieri inutile, nu mai târziu de 14 zile de la încetarea contractului de achiziție, returnează toate fondurile, inclusiv costul de livrare a mărfurilor în suma care corespunde cele mai ieftine metode de livrare, în același mod cum le-a acceptat. Operator rambursează fondurile primite în alt mod, doar acordul consumatorului și doar dacă operatorul nu are alte costuri suplimentare cu rambursarea contravalorii.

4.1.9. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de achiziție, operatorul nu este obligat să restituie contravaloarea produselor către consumator înainte ca operatorului sa fie livrate aceste bunuri sau înainte ca consumatorul să demonstreze că mărfurile au fost transmise către operator.

4.1.10. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de achiziție in mod legitim, are dreptul să utilizeze eticheta de "returnare" și să nu plătească pentru transport. Dacă nu are eticheta, operatorul va rambursa costul expedierii în suma celei mai ieftine metode de livrare a mărfurilor, în general  suma corespunzătoare a 12 Lei, resp. 23 Lei. În cazul în care consumatorul returnează bunurile aferente unei sigure comanzi în mai multe transporturi, el are dreptul de a utiliza doar o etichetă, sau are dreptul la o rambursare a costului transportului doar o singură dată.

4.1.11. În cazul în care consumatorul transmite bunurile către operatorul chiar dacă nu a îndeplinit sașii și condițiile legale pentru returnarea bunurilor și retragerea din contractul de achiziție, aceste colete nu vor fi acceptate și/sau vor fi transmise înapoi către consumator care va suporta costul transportului.

4.1.12. În cazul în care cu bunurile achiziționate este livrat cadou promoțional din partea operatorului, transmis in baza contractului de  donație cu specificarea că in cazul anulării contractului de achiziție se anulează automat și contractul de donație, cumpărătorul care se retrage dintr-un asemenea contract de achiziție este obligat să transmită către operator bunurile achiziționate și cadoul promoțional.

2.4 Retragerea operatorului de la contractul de achiziție

4.2.1. Operatorul se asigură de disponibilitatea bună a bunurilor de vânzare pe piață, cu toate acestea, în mod excepțional poate apărea situația când operatorul nu va putea livra bunurile comandate în termenele convenite în contract, respectiv. el nu va fi capabil să livreze deloc din motive care nu țin de operator. Operatorul este în astfel de cazuri obligat să ofere cumpărătorului substitut sau posibilitatea de a se retrage din contract. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă substitutul și nu se retrage din contractul de cumpărare, operatorul are dreptul de a se retrage din contract în astfel de cazuri specifice.

4.2.2. Operatorul are de asemenea dreptul de a se retrage din contract, în cazul în care furnizorul de bunuri comandate mărește prețurile bunurilor comandate în mod semnificativ, sau în urma unor modificări semnificative ale prețurilor de transport a mărfuri și cumpărătorul nu a acceptat modificarea corespunzătoare în contractul de vânzare modificările menționate, adică creșterea prețului bunurilor sau creșterea costului de transport.

4.2.3. Cumpărătorul ia notă că operatorul nu are nicio obligație față de cumpărător să încheie un contract de achiziție. Cumpărătorul ia notă că operatorul are dreptul de a rezilia contractul de achiziție încheiat cu cumpărătorul, care, în orice relații anterioare privind obligațiile lui a încălcat în mod substanțial obligațiile sale și nu și-a îndeplinit toate obligațiile care îi revin în temeiul relațiilor contractuale anterioare.

4.2.4. În cazul în care operatorul se retrage din contract, acesta informează imediat adresa electronică a cumpărătorului specificată de către cumpărător la plasarea comenzii. Mai mult, el este obligat să restituie cumpărătorului prețul integral de cumpărare dacă acesta a fost deja plătit.

4.2.5. Dacă, din cauza indisponibilității sau lipsei mărfurilor operatorul nu poate livra bunurile către cumpărător în termenul convenit în contract sau conform Termenilor și condițiilor sau la prețul de achiziție prestabilit, operatorul este obligat să ofere cumpărătorului un substitut sau posibilitatea cumpărătorului de a se retrage din contractul de achiziție ( anularea comenzii ). Operatorul se poate retrage din contractul de achiziție sau poate anula comanda prin trimiterea unui e-mail către cumpărător. În cazul în care cumpărătorul a plătit prețul de achiziție integral sau parțial operatorului, contravaloarea se va returna în termen de 14 zile de la primirea de e-mail de notificare a retragerii din contractul de cumpărare, respectiv. anularea unei comenzi, către cumpărător într-un cont bancar desemnat de cumpărător, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

În cazul în care cumpărătorul într-un termen rezonabil nu acceptă substitutul oferit și nu își exprimă dorința de a se retrage din contractul de cumpărare, operatorul are dreptul de a se retrage din contract și în cazul în care cumpărătorul a plătit prețul de achiziție sau o parte a prețului de achiziție, operatorului este obligat să ramburseze prețul de achiziție plătit sau o parte a acestuia în termen de 14 zile de la data livrării notificării retragerii din contractul de cumpărare către cumpărător.

5. Termeni de garanție

Termenii de garanție pentru bunuri sunt stabiliți de Regulile de reclamație ale operatorului și de reglementările legale aplicabile.

6. Datele cu caracter personal și protecția acestora

Procesarea datelor personale ale cumpărătorilor fac obiectul legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv, în special, Regulamentul UE 2016/679. Regulamentul privind confidențialitatea datelor personale puteți găsi in secțiunea Protecția datelor personale.

6.1. Părțile sunt de acord ca cumpărătorul, în cazul în care este persoană fizică, sa fie obligat să notifice vânzătorul în numele și prenumele sau, adresa permanentă, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresă de e-mail, cu scopul livrării bunurilor comandate.

6.2. Părțile sunt de acord că cumpărătorul persoană juridică obligat să notifice vânzătorul în ordinea denumirea societății, adresa, inclusiv codul poștal, numărul de înregistrare, numărul de TVA (dacă este atribuit), numărul de telefon și adresă de e-mail, cu scopul livrării bunurilor comandate

6.3. Cumpărătorul care este înregistrat într-un magazin online, poate revizui oricând și modifica datele cu caracter personal furnizate, precum și de a anula înregistrarea lor după intrarea in contul său în magazinul online in secțiunea „Intră in cont“.

6.4. Vânzătorul prin prezenta anunță cumpărătorul că conform Art. 6 al. (1) b) al Regulamentului Parlamentului și al Consiliului European (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor) ( denumit în continuare „Regulamentul“), vânzătorul ca operatorul sistemului de informații în procesul de încheiere a contractului de achiziție v a prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului fără consimțământul său ca persoana în cauză, deoarece prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului va fi efectuată de către vânzător în cadrul relațiilor pre-contractuale cu cumpărătorul și prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este necesară la executarea contractului de cumpărare în care cumpărătorul acționează ca una dintre părți.

6.5. În sensul art. 6 al. 1 punct. f) al Regulamentului EU, după livrarea bunurilor comandate către cumpărător, poate vânzătorul în baza interesului lui legitim prelucra datele cu caracter personal în scopuri de marketing direct, prin transmisia e-mail-urilor directe către cumpărător ci informații despre noile produse, reduceri și promoții.

6.6 Vânzătorul se obligă să trateze și să păstreze datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu legislația slovacă aplicabilă.

6.7. Vânzătorul declară că, în conformitate cu art. Art. 5 al. (1) (a) și b) al Regulamentului EU, datele personale ale cumpărătorului obținute se vor folosi exclusiv în scopul menționat în acești Termeni si condiții.

6.8 Vânzătorul declară că colectarea datelor personale în alte scopuri decât menționate în acești Termeni și condiții se va executa întotdeauna în baza unui temei juridic adecvat, asigurând în același timp că datele cu caracter personal vor fi prelucrate și utilizate numai într-un mod care corespunde scopului pentru care au fost colectate și nu vor fi adunate la un loc cu datele personale au fost colectate în alte scopuri sau în scopul îndeplinirii contractului de achiziție.

6.9 Cumpărătorul va fi solicitat ca înainte de a trimite comanda să bifeze caseta aferentă confirmării faptul că cumpărătorul a fost familiarizat cu informațiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și, prin urmare, vânzătorul l-a informat într-un mod suficient, clar și inconfundabil despre următoarele:

(a) datele de identificare a operatorului/vânzătorului menționate la punctul 1 a Termenilor și condițiilor.

  1. b) detaliile de contact ale reprezentantului vânzătorului
  2. c) scopul prelucrării datelor cu caracter personal care este executarea contract de achiziție între vânzător și cumpărător și baza legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
  3. d) datele personale corespunzătoare solicitate pentru scopul executării contractului de achiziție este cumpărătorul obligat să furnizeze,

(e) prelucrarea datelor personale conform art. Art. 6 al. (1) (f) în scopul intereselor legitime ale vânzătorului care este marketingul direct,

(f) datele de identificare ale terților, care sunt societățile care livrează bunurile comandate cumpărătorului, datele de identificare ale altor destinatari sau categorii de destinatari de date cu caracter personal, în cazul în care există,

  1. g) perioada de păstrare a datelor cu caracter personal, criteriile de determinare a acesteia,

6.10. Vânzătorul declară că va prelucra datele personale în conformitate cu bunele moravuri și va acționa într-un mod corespunzător care nu contravine Regulamentului EU sau orice altă reglementare legală generală obligatorie.

6.11. Vânzătorul, în conformitate cu Regulamentul EU, transmite cumpărătorului ale cărui date personale sunt prelucrate, următoarele informații:

(a) datele de contact ale vânzătorului și, după caz, reprezentantul vânzătorului,

(b) datele de contact ale persoanei responsabile din partea vânzătorului,

  1. c) scopul prelucrării datelor personale și bază legală în vigoare,

(d) atunci când prelucrarea datelor personale se bazează pe art. 6 ods. 1 punct. f), interesele legitime ale vânzătorului sau persoanei terțe,

(e) categoria destinatarilor sau categoriile de destinatari a datelor personal, dacă există,

  1. f) Acolo unde este cazul, intenția vânzătorului de a transfera date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională,
  2. g) perioada de păstrare a datelor cu caracter personal, criteriile de determinare a acesteia,
  3. h) existența dreptului cumpărătorului de a solicita vânzătorului de a accesa datele sale cu caracter personal, dreptul la rectificarea sau ștergerea lor, dreptul la restricționarea prelucrării lor sau drepturile de a se opune prelucrării și dreptul portabilitatea datelor,

(i) dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere si reglementare,

  1. j) informații de stabilire dacă furnizarea de informații cu caracter personal din partea cumpărătorului este cerință legală sau contractuală sau cerință care este necesară pentru executarea contractului, cazurile în care cumpărătorul este obligat să furnizeze date cu caracter personal, precum și consecințele nefurnizării datelor cu caracter personal asupra contractului de achiziție.

(k) existența unui proces decizional automat, inclusiv profilarea;

Cumpărătorul are dreptul de a obține de la vânzător o copie a datelor cu caracter personal care sunt prelucrate și are dreptul de a obține toate informațiile de mai sus. Pentru copii suplimentare pe care cumpărătorului solicită vânzătorului se poate percepe o taxă corespunzătoare a cheltuielilor administrative aferente cu procesul de copiere.

6.12. În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul conform punctului 11.6, în scris sau în format electronic, și conținutul solicitării arată aplicații de exercitare a dreptului în conformitate cu punctul 6.11, cererea se consideră a fi depusă în conformitate cu prezentul regulament.

6.13. Cumpărătorul are dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal, în sensul presupunerii că sunt sau vor fi în viitor prelucrate în scop de marketing direct, inclusiv profilarea în măsura necesară la o astfel de tehnică de marketing direct. În cazul în care cumpărătorul contestă o astfel de prelucrare, vânzătorul sistează orice prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct de la data primirii unei astfel de obiecții de la cumpărător.

6.14. Dacă cumpărătorul suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate fără autorizație, acesta poate depune o plângere cu privire la acest lucru la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. În cazul în care cumpărătorul nu are capacitate juridică în totalitate, drepturile sale pot fi exercitate de către reprezentantul său legal.

6.15. Vânzătorul trebuie să ia măsurile adecvate pentru a furniza cumpărătorului toate informațiile menționate la punctul 9.11. într-o formă concisă, transparentă, cuprinzătoare și ușor accesibilă, formulată în mod clar și simplu. Vânzătorul trebuie să furnizeze informațiile pe cale electronică sau în conformitate cu Directiva EU prin alte mijloace, agreate în prealabil cu cumpărător.

6.16. Informațiile privind măsurile luate la cererea cumpărătorului vor fi furnizate de către vânzător cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, în orice caz în termen maxim de o lună de la primirea cererii.

6.17. Vânzătorul anunță cumpărătorul că, în scopul executării contractului de achiziție, datele personale ale cumpărătorului vor fi furnizate și puse la dispoziția următoarelor terțe părți, categorii de beneficiari:

1 / Serviciilor de curierat GLS, Fan Courier și Coletăria, Packeta Home Delivery

2/ Societății de consultanță IT Shockworks s.r.o.

3/ Player s.r.o.

7. Dispoziții finale

7.1. Limba de comunicare între operator și cumpărător și limba contractului de cumpărare este limba română. Contractele de achiziție finalizate sunt arhivate de operator în format electronic și nu sunt accesibile altor persoane.

7.2. În cazul în care oricare punct dintre Termeni și condiții devine invalid sau ineficient din orice motiv, acest lucru nu va invalida sau va anula alte părți ale Termenilor și condițiilor sau ale contractului de achiziție.

7.3. Operatorul poate modifica si completa acești termeni și condiții. Modificările termenilor și condițiilor de afaceri sunt valabile din ziua publicării lor. Drepturile și obligațiile operatorului și ale cumpărătorului care apar înainte de data intrării în vigoare a noilor termeni și condiții nu sunt afectate de modificare.

7.4. Dacă relația contractuala conține un element internațional (străin), părțile sunt de acord că relația stabilită prin contractul de achiziție, precum și orice litigii care decurg din acesta sunt reglementate de legea Republicii Slovace.

7.5. Operatorul este autorizat să vândă mărfuri în baza autorizației comerciale. Inspecția comercială este asigurată de Registrul Comerțului. Supravegherea domeniului protecției datelor cu caracter personal este efectuată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Autoritatea de supraveghere drepturilor cumpărătorului este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, ANCP, cu sediul în București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, nr. telefon: 0219551.

Părțile convin ca orice dispute între operator și cumpărătorul să fie guvernate de competența instanțelor din Republica Slovacă. Orice litigiu între operator și consumator poate fi, de asemenea, soluționat printr-o abordare extrajudiciară. În acest caz, consumatorul poate contacta autoritatea pentru litigii extrajudiciare, care este Inspectoratul Slovac al Comerțului sau altă persoană juridică autorizată relevantă înregistrată în lista entităților SAL menținute de către Ministerul Economiei al Republicii Slovace, sau soluționarea litigiului prin intermediul platformei DDR dedicate. Operatorul sfătuiește cumpărătorul ca prima dată sa transmită reclamația sau plângerea către adresa de email info@sportby.ro pentru rezolvarea situației înaintea demarării proceselor de instanță. 

Procedura de reclamație

  1. Dispoziții generale

1.1. Societatea Player s. r. o. cu sediul social în Kamenné pole 4556/10, Liptovský Mikuláš, 031 01, Slovacia, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Žilina, Secțiunea: Sro, Inserția nr. 19263 / L, CUI: 36810797 (denumit în continuare "operator") operează un magazin online (denumit în continuare "e-shop "), în care oferă clienților săi bunuri pentru achiziție pe baza unui contract la distanță.

1.2. Vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului electronic este reglementată de Termenii si Condițiile generale ale Operatorului (denumite în continuare "TC").

1.3 Această procedură de reclamație vine în completarea regulamentul TC.

1.4. Regulile de reclamație definesc cooperarea dintre cumpărător și operator în ceea ce privește eventualele defectele ale bunurilor, aplicarea lor și creanțele care decurg din acestea.

1.5. Cumpărătorul este obligat să se familiarizeze cu procedura de depunere a reclamației și TC înainte de a comanda bunurile. Prin comanda bunurilor de la operator, cumpărătorul este de acord cu următoarele reguli de reclamație.

1.6. Ca dovadă a achiziției, operatorul emite un document fiscal (factură sau/și chitanță) pentru fiecare produs achiziționat. Dacă nu este emisă o garanție separată, documentul fiscal servește drept dovadă de garanție pentru bunul achiziționat ("garanție").

1.7. Excluderea antreprenorilor

Această procedură de reclamație nu se aplică achiziționării de bunuri de către antreprenori sau alte societăți care cumpără bunuri în cadrul activității lor comerciale sau alte activități de afaceri în conformitate cu TC. Drepturile și obligațiile operatorului și ale cumpărătorului persoana juridică privind defectele bunurilor sunt reglementate de Codul comercial al Republicii Slovace.

  1. Durata garanției

2.1. Perioada de garanție începe la data primirii bunului de către cumpărător.

2.2 Perioada legală de garanție este de 24 de luni.

2.3 Operatorul poate prelungi perioada reglementată. Durata perioadei de garanție prelungită este indicată întotdeauna pe documentul care atestă garanția. Dacă pe acest document nu exista specificația perioadei de garanție, se va aplica o perioadă de 24 de luni.

2.4 Perioada de garanție constă în perioada legală (24 de luni) și, eventual, în perioada prelungită. În perioada de garanție reglementată, reclamațiile sunt reglementate de Codul civil nr. 40/1964 Z.z. § 619-627 a Republicii Slovace, luând în considerare TC ai operatorului. (În cazul unei perioade de garanție extinse, reclamațiile sunt reglementate numai de TC ai operatorului.)

2.5. Produse cu discount

Excepție fac bunurile vândute la reducere (care sunt deteriorate, folosite, incomplete, etc.). În cazul în care cumpărătorul este și consumator și dacă bunurile sunt folosite, operatorul nu este responsabil pentru deteriorările care corespund ratei de utilizare sau uzurii mărfii la livrarea bunurilor către cumpărător. Răspunderea pentru deteriorările de bunuri devine nulă dacă aceste deteriorări nu sunt sesizate în termen de 24 de luni de la data livrării bunurilor către cumpărător. Operatorul poate scurta această perioadă de comun acord cu cumpărătorul, dar nu mai puțin de 12 luni. Această perioadă va fi indicată de operator pe documentul fiscal. Pentru bunurile vândute la un preț mai mic din cauza unei deteriorări, garanția nu se aplică deteriorării pentru care sa convenit prețul inferior.

2.6 Drepturile cumpărătorului în cazul garanției produselor pentru care perioada de garanție este valabilă expiră dacă nu sunt aplicate în perioada de garanție.

  1. Condiții de garanție

3.1 Operatorul este responsabil pentru asigurarea faptului că produsele sunt vândute calitatea, cantitatea, dimensiunea și greutatea specificată. Mărfurile nu trebuie să prezinte defecte și trebuie să respecte standardele tehnice aplicabile.

3.2 Operatorul este responsabil pentru defectele bunurilor vândute la livrarea către cumpărător și pentru defectele care apar după primirea bunurilor în perioada de garanție.

3.3 Excepții la garanție

Garanția nu se aplică defectelor cauzate de utilizarea incorectă a bunurilor sau de forța majoră, evenimentele naturale, nici la daunele rezultate. În plus, garanția nu acoperă defectele cauzate de utilizarea incorectă, tratamente necorespunzătoare, utilizare și instalare care contravin manualului de utilizare. Garanția nu acoperă defectele de care a fost cumpărătorul atenționat la momentul încheierii contractului sau care trebuie să fi cunoscut în funcție de circumstanțele în care a fost încheiat contractul de achiziție.

În plus, garanția nu acoperă următoarele pagubele produse:

(a) prin deteriorarea mecanică a bunurilor,

(b) utilizarea mărfurilor în condiții nefavorabile,

(c) mărfurile au fost avariate de sarcini excesive sau la încălcarea condițiilor stabilite în documentația produsului sau principiile generale,

  1. d) efectuarea de intervenții necalificate sau schimbarea parametrilor.

3.4 Timpul de la revendicare dreptului la garanție până la răspunderea pentru defecte când cumpărătorul a fost obligat să preia bunul, nu este inclus in perioada de garanție. În cazul schimbului de bunuri, perioada de garanție începe să curgă din nou de la primirea noilor mărfuri.

3.5 În cazul în care operatorul oferă bunuri clientului în mod gratuit clientului ca cadou, clientul poate accepta darul oferit sau nu. Bunurile oferite gratuit nu sunt bunuri vândute, deci operatorul nu este responsabil pentru eventualele defecte. Cu toate acestea, în cazul în care sunt cunoscute defectele cadoului, operatorul este obligat să informeze despre această realitate clientul. Dacă un cadou are un defect despre care clientul nu a fost informat, clientul are dreptul să îl returneze. În cazul în care clientul are dreptul si decide să se retragă din contractul de achiziție  (rambursare contravalorii), clientul este obligat să returneze operatorului tot toate bunurile primite sub formă de cadouri.

3.6 Cumpărătorul este obligat să verifice starea coletului și a bunurilor la livrare. Cumpărătorul are dreptul să refuze livrarea unui colet care nu este în conformitate cu contractul de achiziție, ex. deoarece coletul este incomplet (cu excepția faptului când comanda este livrată în mai multe colete) sau deteriorat. În cazul în care cumpărătorul totuși decide preluarea coletului de la transportator, este necesară completarea unui proces verbal in care sa fie specificate deteriorările coletului.

3.7 Transportul incomplet sau deteriorat trebuie notificat imediat prin e-mail la adresa eshop@sportby.ro, completarea unui proces verbal in care sa fie specificate deteriorările coletului si transmis către operator in cel mai scurt timp, prin e-mail, curier sau fax. Sesizările ulterioare privind neconformitatea sau deteriorarea externă a coletului oferă operatorului posibilitatea de a dovedi că nu există niciun conflict cu contractul de achiziție.

3.8 Descărcați și printați formularul de reclamație și trimiteți produsul și copia facturii la:

  • Vă rugăm să rețineți că, pentru returnarea bunurilor prin serviciul PACKETA, este posibil să trimiteți bunuri sau colete a căror lungime totală a celor trei laturi este de maximum 100 cm și a căror greutate nu depășește 10 kg.

Packeta Romania SRL

93232386 - sportby.ro

Strada Virginia Nr.4

Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, Romania 

  • Pentru returnarea bunurilor supradimensionate (lungime peste 100 cm), cum ar fi schiurile, snowboard, vă rugăm să folosiți adresa:

Player s.r.o. - ID18066 / Frogman
Strada Ogorului 3G, Fan Courier
410554 Oradea, Bihor
Romania

Pe colet trebuie sa fie scris vizibil „RECLAMAȚIE“ și să includă: mărfurile declarate defecte (inclusiv toate accesoriile), formularul de reclamație în care sa fie descrise defectele și datele de contact ale cumpărătorului (adresa de retur, numărul de telefon). Fără cele menționate anterior, identificarea originii și defectele bunurilor sunt imposibil de identificat.

3.9 Cumpărătorul dovedește valabilitatea garanțiilor prin prezentarea dovezii de cumpărare, adică documentului fiscal, și în cazul în care bunurile au făcut obiectul unei reclamații în trecut, este de asemenea necesar să se prezinte o dovadă a reclamației anterioare. Formularul de reclamație trebuie să aibă același număr de serie ca și produsul (dacă produsul are un număr de serie).

3.10. Operatorul are dreptul de a refuza să accepte bunuri spre reclamație în cazul în care bunurile sau componentele defecte sunt murdare sau nu îndeplinesc condițiile esențiale de igienă.

  1. Procedeul de depunere a unei reclamații

4.1 În cazul unui defect care poate fi eliminat, cumpărătorul are dreptul la o îndepărtare gratuită, adecvată și în timp util. Operatorul decide cum va fi defectul îndepărtat și trebuie să-l îndepărteze fără întârzieri nejustificate.

4.2 Cumpărătorul poate solicita înlocuirea bunurilor în locul eliminării defectului sau dacă defectul afectează numai o parte a bunului, înlocuirea acestei părți doar dacă această solicitare nu va rezulta in costuri excesive în raport cu prețul bunului sau cu gravitatea defectului care ar fi suportate de către operatorului.

4.3 Operatorul poate înlocui bunurile defecte cu bunuri fără defecte, în loc să elimine defectul, în cazul în care acest schimb nu rezultă in  dificultăți pentru cumpărător.

4.4 În cazul unui defect care nu poate fi eliminat și care împiedică utilizarea corectă a bunurilor ca mărfuri fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a face cere alt produs la schimb sau de a se retrage din contractul de achiziție (rambursare contravaloare bunuri).

4.5 Cumpărătorul are dreptul la schimbul de bunuri sau dreptul de a se retrage din contract (rambursare) chiar dacă este un defect care poate fi îndepărtat, dar în cazul în care cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător bunurile din cauza recurenței defectului.

4.6 În cazul unui defect care nu poate fi îndepărtat, dar care nu împiedică utilizarea corectă a bunurilor, cumpărătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului produsului.

4.7 Cumpărătorul decide dacă solicită schimbul de bunuri sau se retrage din contract (rambursare contravaloare). Dar odată ce alege una dintre aceste opțiuni, nu mai poate schimba această alegere în mod unilateral.

4.8 În cazul în care consumatorul transmite către operator reclamația, operatorul, angajatul său desemnat sau persoana desemnată sunt obligați să informeze consumatorul cu privire la drepturile sale, așa cum au fost enunțate mai sus.

4.9 Determinarea metodei

În baza unei sesizări a consumatorului care -și solicită consumatorului, operatorul este obligat să stabilească modul imediat de soluționare a problemei, în cazuri complexe, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la data sesizării. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică și complexă a stării bunurilor sau a serviciului, nu mai târziu de 30 de zile de la data sesizării.

4.10 Soluționarea reclamațiilor

După ce a fost stabilit modul în care va fi tratată reclamația, reclamația va fi rectificată imediat sau în cazuri justificate reclamația poate fi soluționată în max. 30 de zile de la data sesizării.

Următoarele sunt considerate soluționare a reclamației:

(i) transferul sau expedierea de bunuri noi sau reparate cumpărătorului, furnizarea informațiilor conform cărora bunurile sunt pregătite pentru a fi livrate,

(ii) expedierea către cumpărător a fondurilor corespunzătoare reducerii din prețul bunurilor sau returnarea contravalorii bunului,

După expirarea termenului limită pentru soluționarea reclamațiilor, consumatorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare sau are dreptul de a face schimb de bunuri pentru produse noi.

4.11 Reclamații depuse în termen de 12 luni de la data de cumpărare

În cazul în care consumatorul a depus reclamația a bunurilor în primele 12 luni de la cumpărare, operatorul poate refuza sesizarea prin respingerea ei numai pe baza unei decizii a expertului; indiferent de rezultatul hotărârii expertului, nu este posibil să se solicite consumatorului suportarea costul expertizei sau alte costuri legate de expertiză. Operatorul este obligat să furnizeze consumatorului o copie a expertizei care să justifice respingerea reclamației în termen de 14 zile de la data reclamației.

4.12 Reclamații depuse după 12 luni de la data de cumpărare

În cazul în care consumatorul a depus reclamația produsului după 12 luni de la data de cumpărare și operatorul a respins-o, operatorul este obligat sa transmită datele de contact a expertului unde poate consumatorul trimite produsul pentru a fi efectuată o expertiză. Dacă bunurile sunt transmise persoanei desemnate pentru efectuarea expertizei, toate costurile aferente precum și toate cheltuielile adiționale sunt suportate de operator, indiferent de rezultatul expertizei. În cazul în care consumatorul, prin expertiză, demonstrează răspunderea operatorului pentru defect, consumatorul poate să transmită din nou sesizarea reclamației; în timpul efectuării expertizei, perioada de garanție se sistează. Operatorul este obligat să achite consumatorului, în termen de 14 zile de la data sesizării retransmise, costul expertizei, precum și toate cheltuielile aferente. Reclamația în urma expertizei nu mai poate fi respinsă.

4.13 Cheltuieli de expertiză

În cazul în care consumatorul trimite mărfurile pentru o expertiză de specialitate persoanei desemnate, costurile evaluării, precum și toate celelalte cheltuieli aferente sunt suportate întotdeauna de către operator, adică pe întreaga durată a perioadei de garanție, indiferent de rezultatul expertizei.

Cu toate acestea, în cazul în care bunurile sunt trimise pentru expertiză altei persoane decât celei desemnate de operator, adică un expert sau o persoană autorizată, notificată sau acreditată, cheltuielile de evaluare, precum și toate celelalte cheltuieli aferente, operatorul este obligat să ramburseze consumatorului contravaloarea lor numai dacă evaluarea expertului dovedește răspunderea operatorului pentru defectul sesizat, în termen de 14 zile de la data noii sesizării.

4.14. Operatorul este obligat să transmită clientului o confirmare în momentul depunerii reclamației. Această confirmare este o copie a procesului verbal in care se va menționa pe lângă datele de contact ale operatorului și ale consumatorului, descrierea defecțiunilor și dacă consumatorul solicită reparația, înlocuirea, retragerea din contract sau reducerea prețului inițial de achiziție, în funcție de natura defecțiunii, precum și data depunerii.

4.15. Dacă o reclamație este comunicata la distanță, de ex. prin telefon sau e-mail, operatorul este obligat să confirme primirea reclamației consumatorului cât mai curând posibil, dar cel târziu deodată cu transmiterea soluționării. În acest sens, este suficientă confirmarea primirii sau soluționarea transmisă prin e-mail.

4.16. Operatorul este obligat să emită un document scris cu privire la soluționarea reclamației în termen de 30 de zile de la data depunerii reclamației. Acest document scris este o copie a procesului verbal de reclamație cu toate căsuțele necesare completate, o scrisoare care conține informații despre soluționarea reclamației, un mesaj SMS sau e-mail care conține informații despre soluționare, cu confirmare de expediere.

4.17. După ce a fost depusă reclamația, perioada de garanție se prelungește cu durata perioadei de soluționare. În cazul unei reclamații nejustificate, perioada de garanție nu este prelungită. Dacă o reclamație a fost soluționată prin schimb de bunuri, o depunere a reclamației este considerată prima reclamație aferentă bunurilor.

  1. Cooperarea cumpărătorului

1.5 Cumpărătorul este obligat să furnizeze operatorului, respectiv. la servis-ului autorizat, fără întârziere, orice cooperare pentru a verifica existența defecțiunii și pentru a o elimina (inclusiv testarea sau dezasamblarea corespunzătoare a bunului).

2.5 Cumpărătorul este, de asemenea, obligat să livreze atunci când o reclamație este făcută bunul curat, în conformitate cu normele de igienă sau cu principiile generale de igienă, inclusiv toate componentele și accesoriile sale, care să permită o astfel de verificare și eliminarea defectului.

3.5 Cumpărătorul este obligat să preia bunurile din servis-ul autorizat în termen de maxim o (1) lună de la data notificării rezultatelor si a efectuării acesteia.

  1. Rezolvarea alternativă a litigiilor

6.1 Cumpărătorul are dreptul să contacteze operatorul cu o cerere de despăgubire dacă nu este mulțumit de modul în care operatorul a soluționat reclamația depusă sau dacă consideră că operatorul i-a încălcat drepturile. Cumpărătorul are dreptul de a face o propunere de începere a procedeului alternativ de soluționare a litigiilor în cazul în care operatorul a răspuns negativ la cererea de reclamație sau corecție sau nu ia răspuns în termen de 30 de zile de la data cererii.

6.2 Organismul de soluționare alternativă a litigiilor este:

Inspecția Comercială Slovacă

Inspectoratul Central

Departamentul pentru Relații Internaționale și soluționarea alternativă a litigiilor

Prievozská 32, p. 29, 827 99 Bratislava 27, Slovacia

Pagină web: https://www.soi.sk/en/SOI.soi

Adresa de email unde pot fi transmise plângeri: ars@soi.skadr@soi.sk

Consumatorul poate depune cerere pentru începerea procesului de litigiu aici: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

  1. Dispoziții finale

7.1. Această procedură de reclamație este în vigoare din 1.12.2018.

2.7 Operatorul își rezervă dreptul de a modifica procedură de reclamație fără notificare prealabilă prin plasarea noii formulări pe site-ul magazinului electronic.

7.3. Cumpărătorul, atunci când trimite o comandă pentru bunurile de la magazinul electronic al operatorului, confirmă acordul sau cu această procedură de reclamație.

Sus

Confidențialitatea datelor cu caracter personal

Confidențialitatea datelor cu caracter personal

Politica de confidențialitate este foarte importantă pentru noi, avem reguli precise care stabilesc condițiile pentru prelucrarea și protecția datelor dvs. personale în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului și Consiliului European din 27 aprilie 2016 privind protecția datelor personale în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR). Prin preyenta vă informăm despre toate informațiile esențiale si necesare.

Cine este operatorul datelor dvs. personale?

Societatea Player s. r. o. cu sediul social în Kamenné pole 4556/10, Liptovský Mikuláš, 03101, Slovacia, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Žilina, Secțiunea: SRO, Inserția nr. 19263 / L, CUI: 36810797, nr. înregistrare TVA: SK2022427264 este operatorul datelor personale pe care cumpărătorul le furnizează prin completarea comenzii, înregistrarea, înscrierea pentru notificări sau prin navigarea paginilor web a magazinului electronic.

Ce date personale colectăm?

Informațiile personale procesăm după tipul de înregistrare, după cum urmează:

A / procesam datele dvs. personale necesare pentru executarea comenzii si, prin urmare, pentru îndeplinirea contractului, în măsura necesității, nume complet, e-mail, număr telefon, adresa completa. Folosim datele personale din înregistrările comenzilor în alte scopuri ale interesului nostru legitim de a ține evidența completă comenzilor în sensul protecției juridice împotriva litigiilor viitoare. Conform legislației în vigoare, este necesară procesarea înregistrărilor de date personale timp de 6 ani, datorită garanției legale referitoare la  calitatea produsului, termenul de prescripție și funcționarea sistemului judiciar, și timp de 10 ani pentru a îndeplini obligația noastră legală de a arhiva informațiile pentru controale financiare viitoare.

B / procesarea datelor personale în măsura în care le furnizați la înregistrare, editarea unui profil, crearea unei comenzi sau conectarea contului dvs. la rețelele sociale. Este în interesul nostru legitim să menținem o bază de date a utilizatorilor care să permită clienților să-și gestioneze profilul în cadrul înregistrării pe site-uri web. Baza de date în cauză, cu excepția în scopul înregistrării, este folosită la identificarea comenzilor în cazul soluționării reclamațiilor, în ordinele de finalizare și livrare a comenzii in locurile de ridicare personala, pentru comunicările către centrul de suport clienți și în scopuri de marketing. Menținerea datelor personale în baza de date a utilizatorilor se păstrează timp de 5 ani de la ultima dvs. comandă.

De asemenea, folosim informațiile dvs. personale pentru a asigura livrarea bunurilor comandate, ceea ce reprezintă îndeplinirea părții noastre din contract.  Transmitem aceste date personale societăților de curierat și la predarea coletului  vânzare se creează o înregistrare de predare care să servească în caz de eșec al predării coletului prin intermediul sistemului informatic. Datorită posibilelor pretenții ale clientului și ale operatorului de transport, prelucrăm aceste date pentru a asigura transportul pe o perioadă de 5 ani de la crearea comenzii.

Salvarea datelor dvs. personale din comanda antecedentă ne permite să vă facilităm următoarea plasare a comenzii, iar datele pe care le-ați utilizat în anterior vor fi completate automat coșul dvs. de cumpărături electronice. Procesăm datele personale pentru a vă facilita achiziția pe baza unui titlu legal de interes legitim și păstrăm în baza de date împreună cu alte date timp de 5 ani de la data efectuării ultimei comenzi.

Care este baza legală pentru prelucrare?

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este, în special, un interes legitim, executarea unui contract, obligația legală sau consimțământul persoanei în cauză.

Cui transmitem datele personale ale clienților?

Datele dvs. personale pot fi accesate numai de angajații noștri care au obligația să respecte confidențialitatea și sunt instruiți în domeniul siguranței datelor personale . Majoritatea operațiunilor noastre sunt tratate de noi înșine și nu avem nevoie de terți. Pentru anumite activități specifice pe care nu le putem oferi, folosim serviciile și aplicațiile altor operatori care sunt specializați și respectă legislația GDPR.

Aceștia sunt furnizorii următoarelor servicii:

1/ Serviciul de curierat Coletăria, Packeta Home Delivery, Fan Courier și GLS

2/ Societatea ce consultanță IT Shockworks s.r.o.

Unde stocăm datele dvs.?

Datele pe care le colectăm de la cumpărători sunt stocate în Spațiul Economic European (SEE). Datele sunt stocate în serverele societății Shockworks s.r.o. cu sediul în Nové Sady 2, 602 00 Brno, Republica Cehă. Securitatea datelor este în deplină conformitate cu legislația GDPR.

Cine are acces la datele dvs.?

Accesul la date este permis numai unui număr limitat de utilizatori interni, deoarece este necesar pentru finalizarea comenzilor, reclamațiilor,  servicii de asistență pentru clienți, etc. Aceste persoane au acces limitat la date cu caracter personal, adică au acces doar la datele care sunt necesare muncii lor.

Care sunt drepturile dvs.?

Dreptul la disponibilitatea informațiilor

Atunci când sunt procesate datele dvs. personale, utilizând mijloace automatizate bazate pe acordul dvs. sau prin acord comun, aveți dreptul să obțineți o copie a datelor dvs. într-un format structurat, standardizat și lizibil, care să fie furnizat dvs. sau unei alte părți. Puteți să solicitați oricând informații despre datele personale despre dvs. prin e-mail info@sportby.ro.

Dreptul la portabilitate și corecție

În caz de inexactitate a informațiilor personale, ne puteți notifica prin trimiterea unui mesaj la info@sportby.ro, corectarea datelor personale se va face în cel mai scurt timp fără întârzieri nejustificate. După ce vă înregistrați pe site-ul nostru, puteți corecta personal informațiile personal prin modificarea contului dvs.

Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal

Aveți dreptul să solicitați să restricționăm orice prelucrare a datelor dvs. personale, inclusiv ștergerea acestora, dacă:

- datele personale colectate sunt inexacte, până la verificarea exactității lor.

- prelucrarea datelor dvs. personale nu este conformă cu legislația în vigoare și în loc să ștergeți datele, transmiteți un mesaj la adresa de e-mail info@sportby.ro pentru a limita utilizarea acestora.

- Nu mai avem nevoie de informațiile dvs. personale pentru a asigura serviciile noastre, dar dvs. veți avea nevoie de ele pentru exercitarea drepturilor dvs.

- dacă vă opuneți prelucrării menționate în paragraful de mai sus până când vom verifica dacă motivele noastre de prelucrare depășescsau nu interesele dvs.

Dreptul la ștergere

Dacă procesăm informațiile dvs. personale:

- în ciuda faptului că prelucrarea lor nu mai este necesară pentru scopurile pentru care le-am obținut

- dacă faceți o plângere în conformitate cu paragraful de mai sus și nu vom putea dovedi motivele legitime de procesare care depășesc interesele dvs., drepturile și libertățile dvs. sau executarea sau apărarea revendicărilor legale și / sau

- neautorizat

aveți dreptul să solicitați prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail info@sportby.ro ștergerea datelor personale, fără nici o întârziere inutilă. Cu toate acestea, există posibilitatea ca datele dvs. să nu fie șterse chiar dacă ați solicitat acest lucru, deoarece procesarea sau stocarea lor este. este necesară pentru exercitarea drepturilor operatorului la libertatea de exprimare și de informare, pentru îndeplinirea oricăror obligații legale sau pentru îndeplinirea sarcinilor de interes public sau pentru determinarea, exercitarea sau apărarea revendicărilor noastre legale.

Dreptul de a se opune prelucrării în baza unui interes legitim

Aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care este bazată pe interesul nostru legitim ca operator și nu vom continua prelucrarea datelor cu caracter personal decât dacă putem stabili un motiv legitim pentru procesare care depășește interesele și drepturile dvs. sau din cauza revendicărilor legale.

Dreptul de a se opune marketingului direct - Distribuirea prin e-mail

Aveți dreptul de a vă opune marketingului direct - prin trimiterea de e-mailuri și puteți opta pentru excludere urmând instrucțiunile din fiecare e-mail sau ajustând setările contului.

Cum puteți exercita drepturile?

Ne ocupăm în mod deosebit de protecția datelor personale ți din acest motiv avem o persoană responsabilă pentru procesarea și păstrarea datele dvs. personale în mod transparent și legal. Solicitările privind drepturile dvs. de mai sus pot transmise persoanei responsabile la adresa de e-mail info@sportby.ro cu subiectul SPORTBYGDPR.

Dreptul de a prezenta o plângere autorităților de supraveghere

Dacă sunteți de părere că nu procesăm corect datele dvs. personale, ne puteți contacta. De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea competentă.

Actualizări ale Legii pentru protecția datelor cu caracter personal

Versiunea actualizată a legislației pentru protecția datelor cu caracter personal este întotdeauna disponibilă pe site-ul nostru.

Politica cookie/urilor

Utilizatorii ar trebui să fie conștienți de faptul că unele informații de utilizator pot fi colectate în mod automat în timpul funcționării standard a site-ului nostru (de ex. Adresa IP a calculatorului utilizatorului) și, de asemenea, folosind cookie-uri (fișiere text mici, care sunt stocate în calculatorul utilizatorului și un server care poate recunoaște utilizatorii care au vizitat pagina ​​cel puțin o dată după care înregistrează comportamentul și, de exemplu, își adaptează designul și conținutul sau își concentrează mai bine campaniile publicitare în conformitate). Cookie-urile nu sunt programe care ar putea provoca daune calculatorului utilizatorului. Cele mai multe browsere oferă opțiunea de a nu accepta cookie-uri - dar magazinul de comerț electronic nu va funcționa corect fără ca cookie-urile să fie activate.

Un cookie este un fișier text scurt pe care o pagină Web vizitată transmite browser-ului utiliyatorului. Permite site-ului să înregistreze informațiile dvs. de vizită, cum ar fi limba preferată și alte setări. Viitoarele vizite ale site-ului pot fi mai simple și mai productive. Cookie-urile sunt importante. Fără acestea, navigarea pe site ar fi mult mai complicată. Cookie-urile servesc o varietate de scopuri. De exemplu, sunt folosite pentru stocarea setărilor pentru căutare sigură, selectarea anunțurilor relevante, urmărirea numărului de vizitatori pe site, facilitarea înregistrării de noi servicii și protejarea datelor.

Tipuri de cookie-uri:

  1. Setări - Aceste module cookie permit site-urilor noastre să-și amintească informațiile care afectează aspectul sau comportamentul site-ului. De exemplu, limba sau regiunea preferată în care vă aflați. Pe baza informațiilor despre locație, site-ul poate oferi prognoza meteorologică locală sau raportul de trafic necesar. Aceste cookie-uri vă ajută, de asemenea, să redimensionați textul, fontul și alte elemente ale unui site web pe care îl puteți personaliza.
  2. Siguranța - Cookie-urile sunt folosite pentru autentificarea securizată a utilizatorului, pentru a preveni utilizarea frauduloasă a prerogativelor de conectare și pentru a proteja datele utilizatorilor împotriva accesului de către persoane neautorizate.
  3. Procesele - Cookie-urile proces permit web-ului furnizarea servicii lor la care vizitatorii se așteaptă, cum ar fi navigarea pe site-ul sau accesarea zonelor securizate ale site-ului. Fără aceste cookie-uri, site-ul nu va funcționa corect. De exemplu, utilizarea unui cookie lbcs care permite Documentelor Google să fie deschise mai multe documente într-un singur browser. Dacă blocați acest modul cookie, Google Docs nu va funcționa corect.
  4. Publicitate - cookie-urile sunt, de asemenea, utilizate pentru a spori atractivitatea anunțurilor pentru utilizatori și editori și pentru a oferi agenților de publicitate condiții mai bune de publicitate. Modulele cookie sunt în mod obișnuit utilizate pentru a selecta anunțurile relevante pentru utilizatori, pentru a îmbunătăți rapoartele privind performanța campaniei și pentru a împiedica utilizatorii să vadă anunțurile pe care le-au văzut deja.
  5. Starea sesiunii - Site-urile colectează adesea date despre comportamentul vizitatorilor. De exemplu, puteți vedea care pagini accesează cel mai des utilizatorii sau dacă văd sau nu erori pe unele site-uri. Aceste așa-numite "module cookie de stare a sesiunii" contribuie la îmbunătățirea serviciilor și a experienței utilizatorilor pe web. Dacă blocați sau ștergeți aceste cookie-uri, acesta nu va afecta funcționalitatea site-ului dvs.

Gestionarea modulelor cookie în browserul dvs.

Unii oameni nu doresc ca cookie-urile sa fie salvate. Acesta este motivul pentru care cele mai recente browsere vă permit să gestionați cookie-urile.

În unele browsere, puteți seta module cookie pentru fiecare site, ceea ce vă oferă mai mult control asupra confidențialității. Puteți dezactiva stocarea cookie-urilor de pe toate site-urile, cu excepția site-urilor în care aveți încredere.

În meniul instrumentelor Google Chrome, puteți da clic pe Ștergeți datele de navigare. Acesta vă va permite să ștergeți cookie-urile și alte date de pe site-uri și plug-in-uri, inclusiv datele stocate pe dispozitiv cu Adobe Flash Player (cookie-uri Flash).

Sus